Veelgestelde vragen


Levert Teo Pace BV ook aan particulieren?
Helaas niet, wij leveren uitsluitend aan bedrijven die zijn ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.

Hoe word ik klant bij Teo Pace BV?
Om klant te worden bij Teo Pace kunt u het beste het formulier 'Klant worden' op onze website invullen. Ook kunt u een email sturen naar verkoop@teopace.nl met in de bijlage een uittreksel Kamer van Koophandel en kopie legitimatiebewijs.

Waarom zijn de prijzen op de website niet zichtbaar?
De prijzen zijn alleen zichtbaar indien u op de website ingelogd bent en nadat wij uw account hebben geactiveerd.

Hoe kan ik mijn bestelling doorgeven?
- Online via onze website
- Per mail naar verkoop@teopace.nl
- Telefonisch naar het nummer 015-2730591 (Verkoop afdeling)
- Via WhatsApp naar het nummer 015-2730591 (Verkoop afdeling)

Wat zijn de leverdagen en hoe vaak per week kunnen we bij u bezorgen?
De leverdagen en het aantal bezorgingen per week wordt van tevoren met de klant afgestemd en is afhankelijk van de ordergrootte per week en leveringsplaats.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
U kunt uw bestelling op deze dagen afhalen:
maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 13:00
Zorg wel ervoor dat uw bestelling minimaal 3 uur van tevoren is doorgegeven.
Het is niet mogelijk om aan de balie te bestellen of bij te bestellen.
Na 13:00 is de afhaalbalie gesloten.

Wat is het minimaal orderbedrag?
Ons minimaal orderbedrag voor levering is € 800,- exclusief BTW.
Voor bestemmingen buiten de randstad kan dit bedrag hoger zijn.
Voor afhaalbestellingen is het minimaal orderbedrag € 500,- exclusief BTW.

Hoe kan ik bij Teo Pace BV betalen?
Wij accepteren alleen betalingen per bank of bij afhaalbestellingen per pin.
Het is niet mogelijk om contant af te rekenen.

Waarom is het totaalbedrag van de order op de website geschat?
Omdat wij een aantal artikelen per gewicht verkopen, maakt het systeem een schatting van het bedrag door een gemiddeld gewicht te hanteren. Indien u een bestelling heeft geplaatst met gewichtsartikelen, kunnen wij het definitieve orderbedrag pas bekend maken als de order is klaargezet en definitieve gewichten zijn geregistreerd.

Ik zoek een bepaald product die ik niet op de website tegen kom. Kan ik een productaanvraag plaatsen?
Indien u een specifiek product zoekt kunt u altijd een mail sturen naar verkoop@teopace.nl met een omschrijving van het product wat u zoekt. Indien mogelijk zullen wij het product toevoegen aan ons assortiment.

Hoe kan ik een kopiefactuur opvragen?
U kunt een kopiefactuur opvragen door een mail te sturen naar administratie@teopace.nl met daarin uw klantnummer en eventueel factuurnummer of factuurdatum. Wij sturen uitsluitend facturen naar e-mail adressen die in ons systeem gekoppeld zijn aan de desbetreffende relatie.