Algemene vragen


Verkoopt Teo Pace BV ook aan particulieren?

Nee, alle klanten van Teo Pace BV dienen ingeschreven te staan bij de Kamer van Koophandel.

Hoe word ik klant bij Teo Pace BV?

Om klant te worden bij Teo Pace BV kunt u het beste het formulier 'klant worden' op onze website invullen. Ook kunt u een email sturen naar info@teopace.nl, wij zullen dan z.s.m. contact met u opnemen.

Hoe kan ik mijn bestelling doorgeven?

-          U kunt online via onze website bestellen

-          U kunt uw bestelling mailen naar verkoop@teopace.nl

-          U kunt een fax sturen naar het nummer 015-2730599

-          U kunt bellen naar het nummer 015-2730590

Is er een minimaal orderbedrag?

Ons minimale orderbedrag is €350,- exclusief BTW.
Voor afhaalbestellingen is er geen minimaal orderbedrag.

Hoe kan ik bij de vestiging van Teo Pace BV betalen?

-          Contant

-          Pin

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Dat kan tussen 09:00 en 17:00. 
Zorg er wel voor dat uw bestelling minimaal 2 uur van te voren is doorgegeven.

Wat zijn de openingstijden?

Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00

Waarom zijn de prijzen op de website niet zichtbaar?

De prijzen zijn alleen zichtbaar indien u op de website ingelogd bent

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten zijn afhankelijk van o.a. uw bestelling en regio. U kunt uw bezorgkosten opvragen door een email te sturen naar info@teopace.nl

Hoe kan ik een kopiefactuur opvragen?

U kunt een email sturen naar info@teopace.nl vermeld in deze mail uw naam of klantnummer en uw zoveel mogelijk gegevens over de factuur (factuurnummer,  factuurdatum,  factuurbedrag).  U ontvangt z.s.m.  een kopie van de door u gevraagde factuur.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

U kunt u niet gewenste artikelen meteen aan de chauffeur mee retour geven.

Houd u met het volgende rekening als  retouren die niet direct aan de chauffeur mee terug worden gegeven worden:

-          Diepvries producten kunnen wij niet retour nemen.

-          Het product dient ongebruikt en onbeschadigd te zijn.

-          Bestelartikelen en diepvriesproducten kunnen wij niet retour nemen.

-          Droge producten kunnen binnen 14 dagen retour gegeven worden.

-          Verse producten kunnen binnen 5 dagen retour gegeven worden.

Hoe kan ik prijzen opvragen?

Als klant kunt u online inloggen op onze website en de prijzen bekijken.

Als nieuwe klant kunt u een afspraak maken met onze vertegenwoordiger door een email te sturen naar info@teopace.nl of door te bellen naar 015-2730590

Waarom is het totaalbedrag van de order geschat?

Omdat wij een aantal artikelen per gewicht verkopen, maakt het systeem een schatting van het gewicht. Wij kunnen het definitieve orderbedrag pas bekend maken als de order klaar gezet is en wij de definieve gewichten hebben ingevoerd.

Waar kan ik terecht met mijn klacht of opmerking?

Klachten of opmerkingen kunt u het beste mailen naar info@teopace.nl.             
Wij zullen dan z.s.m. contact met u opnemen.